tisdag 30 december 2008

dagen innan nyår

usch vad jag är trött idag.
somnade vid fem imorse sen upp igen vid elva.
tog tåget till skurup tio i tolv.

när jag kom in till skurup så mötte mamma upp mig.
vi sprang runder lite över allt.
- skurups hälsobutik
- drivas
- systembolaget (jag blev nästan pank)
- hudstudio.

efter jag köpt min fundation på hudstudio så gick jag till MVC.
vi satt och snackade lite och vi kom fram till att jag ska byta p-piller.
så jag hoppas att dessa är bättre än mina förra.
sen snackade hon även om p-stav.
kommer dock inte vilja ha en p-stav.
lät riktigt läskigt när hon berättade hur de satte in den haha.

efter MVC så gick jag tillbaka till hudstudio.
då hade mamma fått ett ryck och piercat näsa och 2 nya hål i öronen, WTF!
men hon blev jättefin :)

sen bar det av till apoteket, jag behövde hämta ut mina p-piller.
det tog 45 minuter innan det var min tur, fy vad drygt.
men under den tiden så gick jag in och kollade kläder på vero moda och trend.
hitta en asnice t-shirt och väst, dock så kostade dem 300kr styck.
det var lite för dyrt för min smak, haha.

efter apoteket och tittande på kläderna så åt vi på gatuköket.
jag tog en korv med bröd, god frukost.
sen åkte vi hem eftersom jag skulle ha några saker därifrån.
satt även och kelade med snuttan och tanja. åh, de är så söta.
kvart i fyra tog jag tåget mot tomelilla.

när jag var framme i tomelilla så gick vi till larsson.
han har fått lägenhet här i tomelilla och fy vad snygg den är!
efter vi vatt där en stund drog vi hem och lämnade sakerna.
sen gick vi ner till maritza och ät pizza.
jag åt 1/4 barnpizza. grattis sarah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar