onsdag 17 december 2008

dagen än så länge

jag somnade fan inte förrän 4 imorse. det var riktigt hemskt.
sen blev jag väckt kl 8 av att elin ringde. sen kunde jag inte somna om.
eller jo det kunde jag, tog dock tid innan. elaka elin c(=

idag ska jag inte göra så mycket.
har precis passat snuttan en stund. gud vad hon kan vara jobbig.
hon biter en precis över allt. jävla keff! haha.
men hon är så söt, men tanja verkar inte tycka om henne så mycket.
snuttan biter tanja i öronen och i svansen. stackarn.

sitter i ventrilo nu och snackar med mina favorit pojkar.
sitter även och spelar lite wow. jag är väldigt uttråkad.
kan inte någon komma och umgås med en stakars idiot?

imorgon ska jag och mamma till malmö.
vi ska hälsa på morfar och hämta julklappspengar från honom.
det är inte ofta jag träffar honom så det ska bli kul att se han igen.
saknar min käre morfar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar