onsdag 17 december 2008

bästa minnet från 2008

förutom alla dessa minnen så finns det två minnen som betyder mest.
dagen då jag och jimmy blev tillsammans och dagen jag började gilla honom.


den 7 februari, åkte jag och elin till malmö för att kolla på the recon.
jag hade aldrig hört talas om dem innan, det är faktiskt sant.
dock visste jag ju vem jim var, eftersom vi går i samma klass.
iallafall, när vi kom in till malmö mötte jim och jocke oss på stationen.
vi gick till arenan där de skulle spela och väntade på att de skulle börja.
efter många om och men så kom de upp på scenen.
jag hade aldrig sett jim som mer än bara vän men den kvällen,
den kvällen så fick jag upp ögonen för honom. han var så fin (och är fortfarande).
efter vi sett dem spela och sjunga så åkte vi till tomelilla.
jag och elin skulle sova hos jim. fast det blev inte så mycket sovande.
vi somnade runt 4-5 och sen upp igen vid 7. så kul vi hade.
när jag vaknade så märkte jag att jag och jim höll om varandra,
och jag gillade det, extremt mycket


två dagar senare, alltså den 9 februari bestämde vi oss för att träffas.
jag åkte hem till honom. dock så stannade vi inte där så länge.
hans far fyllde år så jag följde med dit (härlig första träff haha)
jag träffade hela familjen och släkten nästa. men det var trevligt dock läskigt.
vi gick hem vid 21-22-tiden och la oss och kollade på tv.
sen mitt allt så kysstes vi, åh, jag njöt så mycket :)
åh ja, 10 månader senare så är vi fortfarande tillsammans.
jag är så himla lycklig. jag är tillsammans med världens bästa kille.


detta är mina två bästa minnen under 2008 och under hela mitt liv.
tack älskling, för att du gör mitt liv perfekt. du är mitt allt.



(morgonen efter emergenza, fredagen den 8 februari)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar