torsdag 25 december 2008

min julafton

detta har varit den bästa julafton på länge.
jag firade den med min familj + jim, jocke och mona. underbart.
det började med mat vid 13-tiden.
kalle anka som vanligt vid 15-tiden.
och sen var det julklappsutdelning vid 16-tiden.
vi höll på i över två timmar och delade ut julklappar.

jag är väldigt nöjd över det jag fått idag.
jag har fått mycket mer än jag trodde.
jag önskade mig bara två saker liksom (och jag fick dem sakerna)
lite av sakerna jag fick;
- bärbar dator (ska köpa den i mellan dagarna, vill välja själv)
- 500gb extern hårddisk
- smink, ansiktsmask, parfymer, badsalt mm.
- trosor
- dvdfilm
- böcker
- ljus (jag älskar ljus)
- kalender
- tid till en ansiktsbehandling
- presentkort (mobilia & hm)
- smycken

ja, det är det jag kommer på nu iallafall.
gud, jag längtar som fan tills jag får min bärbara dator. vill ha nu!

jag hoppas att ni alla har haft en riktigt bra jul, för det har fan jag.
& jag tycker inte ens om julen.

dagens minus:
alexandra var inte här med oss.
jag saknar dig jättemycket.

& tack till alla som skickat sms idag.
jag måste ta och radera min inkorg, där är rätt fullt nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar