tisdag 9 december 2008

mycket med skolan

alltså det är sjukt vad mycket man har att göra innan lovet.
det är lov om 8 skoldagar och ändå så har man mycket som ska bli klart.
vi har kör ca 10 timmar denna veckan (om jag inte räknar med dem timmarna vi hade idag)
ni kanske undrar varför vi har så mycket kör? eller ni har kanske redan listat ut det?
just det, det är inför lucian. på fredag börjar vi kl 7 pga. att vi ska gå luciatåg.
vi kommer ha fyra föreställningar sen slutar vi efter det, tack gude gud för det.

förutom det så ska vi ha konsert på måndag i mariakyrkan.
på tisdag ska jag ha terminsuppspel. jag ska spela isn't she lovely på piano för några lärare.
sen på onsdag(?) så har vi uppspel med våra ensemblegrupper, jag är väldigt nervös.
jag har även tre svenska uppgifter jag måste lämna in innan lovet.

ja, jag har väl en hel del att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar