tisdag 9 december 2008

världens lyckligaste tjej


nionde.februari.tjugohundraåtta. <3
my life ain't worth living if I can't be with you.

tio månader har gått och jag är lyckligare än någonsin.
varje gång jag ser dig så känner jag det där speciella "pirret" i magen och hur jag blir alldeles varm i hela kroppen. när vi håller om varandra så vill jag stoppa tiden för jag vill aldrig släppa taget om dig. i din famn är jag som tryggast, i din famn mår jag som bäst. att få känna din kropp mot min är en obeskrivlig känsla, en obeskrivligt underbar känsla. allt fint du säger till mig, alla knäppa saker vi gör tillsammans. allt vi upplever tillsammans. jag kommer aldrig någonsin släppa taget om dig. du är den rätta.
jag kan inte få nog av dig. när jag tittar på dig så ser jag min framtid. min framtid tillsammans med dig.

du är min kärlek, min lycka, min trygghet, mitt allt. aldrig utan dig älskling. vi hör ihop.

jag älskar dig så otroligt mycket.
min kärlek till dig är oändlig.
<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar