fredag 12 december 2008

ojdå

jag och jim höll på med våra "luciakläder" fram till kl två inatt.
vi var väldigt stolta över våra fina verk som innehöll:
- 2 flyttkartonger
- 2 rullar julpapper
- 2 julrosetter
- en jävla massa tejp

vi har bilder på dem men min mobil vill inte anslutans till denna datorn.
de är inte polare med varandra eller något.
men så fort jag får in bilderna på datorn så kommer de upp.

ja men iallafall. vi skulle upp kl fem idag för att hinna med tåget som går vid sex.
jag och jim var helt peppade på detta, fan vi hade lagt ner en massa tid på "kläderna"
när klockan väl ringer 3 timmar senare är vi helt döda.
jag lyckades komma upp tjugo i sex men inte jim.
han lyckades komma upp kl sex och då hann vi inte med tåget.
och nästa tåg gick en timme senare så vi sket helt enkelt i det.
jag hade ändå inte varit med och sjungit, har ont i huvudet och halsen.

nu är frågan bara vad vi ska göra med våra "luciakläder"
man vill ju direkt inte kasta dem efter en massa timmars arbete.
& nu funkar mobilen att ansluta, JAG ÄR BÄST!

1 kommentar:

  1. Ni kan ju alltid ha en julfest, då kommer ju "kläderna" till användning! :D haha, lite jobbigt.

    SvaraRadera