onsdag 17 december 2008

året som gått

är det bara jag som tycker att detta året rusat förbi?
det känns som att man inte hinner med längre.
men allt jag har gjort detta året har varit helt toppen.
det finns nog inget jag ångrar, jo, det finns två saker jag ångrar.
det är fan inte dåligt, av allt som hänt så är det bara två saker jag ångrar.
jag tänker inte berätta den första för den är för privat för att skrivas här.
den andra saken jag ångra var att jag och elin bråkade.
vi var ovänner sjukt länge, tror det var 2-3 månader. inte skoj alls.

annars har jag varit med om toppen saker.
- jimmys & jockes födelsedagsfest
- lärt känna en massa nytt folk
- mini estetfesten jag och jimmy höll i
- alla fikastunder med elin och jim
- emergenza
- marinan, då jag lärde känna alexandra

ja, det är en hel del skoj saker faktiskt.
listan kan bli hur lång som helst.
året har varit fantastisk med andra ord.
& det är tackvare alla underbara människor jag känner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar