söndag 14 december 2008

tingvalla, lördag!

ja, jag jobbade igår. orkade inte uppdatera när jag kom hem.
kvällen gick väl hyfsat bra, gick iallafall en massa plus vad jag vet ^^
dock så hade jag två ungdomar som bråkade med mig, fy fan vad de skrek.
dom bara "öh jag ska kalla på vakten" så jag bad dem kalla på vakten.
det slutade med att de blev bortkastade, lite ägda med andra ord :)
jag hade iallafall en massa trevliga spelare igår. mycket skoj.
det var en av spelarna som ville ge bort alla sina marker till mig men jag tackade nej :P
sen när jag höll på att stänga ner så kom en man, 50+ och pratade med mig.
alltid trevligt när folk pratar med en medans man jobbar,
dock mindre trevligt när de säger "öh, du ska veta att du ser bra ut, väldigt bra ut"
jag bara "erghm, tack!?" sen blev han utkastad för tingvalla stängde. läskig snubbe.
ja, sen så gick jag hem, tog väl ca 20 minuter. trevlig gåtur.

så, där fick ni min "underbara" dag på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar