lördag 13 december 2008

tingvalla

kom hem för en stund sen, tidigare än vad jag förväntat.
jobbet idag var jätteroligt, roligare än det brukar.
jag älskar att jobba på tingvalla, folket är så mycket trevligare där.
och abba showen var faktiskt väldigt bra. haha.
det var inte jättemycket spel idag men jag hade det väldigt trevligt.
man blev väldigt glad av folket och av musiken.
det var ingen dunka dunka musik, det var med 80-tal,
och jag ÄLSKAR 80-tals musik. så det var härligt.
jag blev även hemkörd idag, av en av vakterna.
väldigt snällt tycker jag, dock vet jag inte vad han heter =P
jag vet iallafall att vi jobbar tillsammans den 25:e igen.

ja, min kväll på tingvalla har varit toppen.
jag hoppas det blir lika trevligt imorgon, men det tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar