söndag 28 december 2008

would you

would you kiss me sober?
would you like the way I dress?
would you hold my hand in public?


varje gång jag lyssnar på denna låten så blir jag helt varm inombords.
jag vet inte varför men jag blir det iallafall.
kan det bero på att jag älskar att höra jimmy sjunga?
kan det bero på att det är en av de första låtarna jag hörde han sjunga?
kan det bero på att det är min favorit låt?
eller kan det beror på att texten är så bra som den är?
de kanske är alla dem punkterna?
som sagt, jag vet inte.


men en sak vet jag, och det är att jag älskar jim över allt annat.
ett liv utan honom är som ett liv utan kärlek, ljus och lycka.
jag har aldrig, och då menar jag aldrig varit så lycklig som jag är nu.



Jim, du är allt för mig, glöm aldrig det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar