söndag 11 januari 2009

hemma

efter att ha varit borta i nästan två veckor är jag nu hemma.
jag har varit så himla duktig och städat min bod så nu är här rent.
fast jag skulle egetnligen behöva dammsuga men det orkar jag fan inte just nu.
det får nog bli imorgon eller något andra århundrade.

när jag kom hem så attackerades jag av en stor svart hund och en liten dammråtta.
den var väldigt glada över att se mig, de välte mig och började pussa mig. keff!
efter jag varit inne och hälsat så gick jag ut och började städa.
åh, så mysigt att man fått det gjort. bytat sängkläder med
så det kommer bli gutt att lägga sig sen.

jag övningskörde hem från tomelilla också.
jag var riktigt nervös eftersom jag inte kört på över 2 månader
och jag har aldrig kört i mörker. uffe blev helt imponerad på mig,
han trodde inte på mig när jag sa att det var första mörkerkörningen.
han tyckte jag körde precis som jag hade körkort och det är ju inget dåligt beröm :P
för er som inte träffat uffe så ska ni veta att han är sträng när det gäller körning.
men vad ska man säga, jag är en naturbegåvning haha.

imorgon ska jag upp tidigt, åh pi!
hundarna ska till vetrinären och jag ska med. jippi.
så det blir inte sova länge för mig imorgon vilket iofs är bra.
måste försöka komma in i de gamla rutinerna igen.
skola på tisdag ju, kommer bli rätt skönt att träffa alla igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar