tisdag 13 januari 2009

hopplösa

ja, det är vad jag och ida är :P
vi skulle egentligen ses idag men det blev inte av.
jag kom inte iväg till skolan och då sa hon att hon skulle komma hit här.
sen så kunde hon inet för hon skulle göra något med skolan.
men sen ändrade hon sig igen och sa att hon kunde komma förbi snabbt.
fast hon åkte istället till nova lund med sin syster för att handla jeans.
vad säger du ida, vi är rätt hopplösa på att hålla våra grejer :P
dock så ska vi ses nästa vecka! det måste vi!

jag ska även se om jag inte kan få tid till att pierca mig nästa vecka.
vill inte göra det denna veckan för vi ska ha god mat på lördag haha
och piercar jag mig nu i veckan kan jag inte äta det, tossid i maud =D

1 kommentar:

  1. ja, vi suger :'D
    meeeen,
    nästa vecka SKA vi ses!
    gief piercing till mig också :D<3333

    SvaraRadera