onsdag 14 januari 2009

sjuk

mjo, vi kan väl lungt säga att jag är sjuk.
vaknade med huvudvärk och svettades men ändå så frös jag.
åt frukost för en gång skull innan jag gjorde vid mig.
tog tåget till skolan 7:15, väl framme i ystad spydde jag 3 gånger.
jag gick och la mig när jag kom till skolan och snackade med älsklingen.
han var ju inte i skolan för han försov sig, min lilla älskling.
uffe kom och hämtade mig vid 9-tiden eftersom jag inte vågade åka tåg.
hade spytt ner hela tåget annars.
direkt när jag kom hem så spydde jag ner toaletten.
och inte får man vara själv när man spyr, den lilla hunden ska ju titta på. keff!
så, det är ungefär vad min dag gått ut på, att spy.
har sen sovit lite från och till fram till 14.
sitter och pratar med min kärlek nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar