lördag 10 januari 2009

sova ut

jobbet igår var helt ok. inte så mycket folk faktiskt.
det var nästan helt tomt på barábar. vart va folket? haha.
det var iallafall hyfsat mycket spel. hade spel hela tiden.
och inte nog med det, det var sjukt kallt där uppe också.
var tvungen att gå ifrån bordet i en kvart för att få upp värmen i fingrarna.
så när jag tog min paus gick jag ner och snackde med marcus.
han hade provpass med johanna, hon var jätteduktig :)

sen runt fyra-tiden tog jag taxi till tomelilla.
världens trevligaste taxichaufför. väldigt pratglad.
var hemma 17 minuter senare. då var det dags för mauda. jag var hungrig!
sen spelade jag lite för att varva ner och sen kollade jag och jim på två avsnitt av stand up.
den serien är sjukt rolig, man skrattar som fan åt den. helt sjuk! se den!
somnade vid 7-tiden.

jag och jim tog en rejäl sovmorgon idag, vi gick upp vid fyra :O
fast det var riktigt skönt att få sova ut, även om man går upp när det är mörkt ute.
jag har inte fått se dagsljuset idag haha.

idag händer det nog inte så mycket.
jag har ont i hela min kropp, måste ha sovit konstigt inatt.

nej, nu ska jag hitta på något. kanske kolla stand up?
neh, det får väntas till ikväll tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar