tisdag 20 januari 2009

tisdag morgon

vaknade redan vid åtta tiden med huvudvärk och illamående.
jag hoppas verkligen inte att jag börjar bli sjuk igen.
känner även att jag börjar få ont i halsen, attans!
jag jidder verkligen inte skolan idag men jag har bara två lektioner.
har sång och gemu. funderar på att följa med jim hem efter skolan.

ang. lägenheten så ringde vi hyresvärden igår.
vi talade in på hans telefonsvarare och fick ett sms av honom imorse.
han är utomlands fram till den 24:e.
men om vi var intresserade skulle vi skicka uppgifter till honom.
är vi intresserade? mjo, som fan! jag vill ha den nu.
jag hade kunnat flytta in reda nu om det skulle va så.

nu ska jag umgås med jim, joakim och larsson.
ja, jag skrev larsson. han kom hit vid 9-tiden.
vi var helt trötta och larsson helt pigg, så det var bara att gå upp och vara glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar