tisdag 27 januari 2009

Tisdag

skolan idag var väldigt onödig, tycker jag.
jag hade bara en lektion. gemu.
vi satt och klappade och stampade med fötterna. det är så kul.
jag suger på det för jag kan inte göra två saker samtidigt haha.
slutade tidigare än vad vi brukar också, typ tjugo minuter. nice som fan.
tog tåget hem 15:08, hade väldigt trevligt sällskap, patrik!!

när jag kom hem så badade vi snuttan.
lol på den hunden, hon ser ut som en råtta när hon är blöt.
vet inte varför bilden blev upp och ner men här ser ni henne hahaha.

ska snart in och göra mat tror jag.
ska prova på och äta makaroner och köttfärs idag igen.
jag åt det hemma hos jim också och det gjorde massa ajaj.
men jag måste fan äta redig mat så det är bara att bita ihop och ta det som en man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar