torsdag 29 januari 2009

torsdag

skolan idag var faktiskt rolig :O
hade ju piano och det är den bästa lektionen.
vi spelade dock bara i ca 20 minuter.
de andra 20 minuterna satt vi och snackade. jesper är bra!
sen var det dags för svenska, då hade vi grupparbete.
jag gjorde ingenting, känner mig jättedum.
min mobil ringde nonstop hela svenskan nästan :P
datorkunskapen idag var riktigt roligt.
jag håller på att göra en brochyr (stavning?) i publisher. den ser riktigt snygg ut

chrille kom till skolan idag och hälsade på.
underbart att få se honom igen (:
& han gav en fina komplimanger som jag kommer leva på veckan ut =D

jobbet ringde även idag.
jag ska inte jobba i helgen.
vet ni vad det menas med? JAG ÄR ARBETSLÖS NU.
ska ut och leta jobb i tomelilla och om inte det finns något där
så ska jag ringa annelie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar