söndag 8 februari 2009

364

blev väckt av mamma vid 10 tiden imorse, inte skoj!
hon ville att jag skulle bränna ut lite filmer till ungarna.
så uffe kom hit vid 11-tiden med skivor och jag satte mig och brände ut 4 filmer.
medans jag brände filmer så skickade jag iväg evlina och uffe till boan höhö.
en timme senare, japp, det tog så lång tid, så ringde jag uffe så han kom hit.
han fick sina filmer och vi pratade lite sen fick jag 200kr, vet fortfarande inte varför.
jag behöver inte ens pengarna :O har över 2000kr på kontot ju, men men.
uffe är en snäll liten göteborgare som jag älskar väldigt mycket :)

just nu så sitter grabbarna och repar.
det låter riktigt bra som alltid.
om några minuter så kommer en kvinna hit och ska kolla på lägenheten.
christer ska ju flytta snart, lika så jim och joakim.
dock så ser här förjävligt ut just nu.
kartonger över allt + alla mina möbler eftersom jag mellanlandat här haha.
men hon gillar nog det ändå, det är en väldigt nice lägenhet ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar