lördag 14 februari 2009

godmorgon folket

eller ja, den är inte så jättegod.
jag känner mig uppsvulen i halsen, kanske börjar bli sjuk?
sover som en kratta gör jag också märkte jag inatt.
jag sov först i samma höjd som jim, när jag vaknade så låg min kudde
ungefär vid jims mage, fråga mig inte hur jag kom så långt ner.
jag kanske har snuskat mig i sömnen höhö.

vad bjuder denna dagen på då?
ja, jag är uppe ganska tidigt, iallafall tidigare än vad jag brukar.
jag, jim och mona ska köra till boan och handla saker till lägenheten.
det är en del som behövs faktiskt.

runt fyra tiden kommer min styvfar hit.
har inte träffat han på en vecka snart.
dock så kunde inte mamma komma :(
hon är på valpkurs, men henne träffar jag på tisdag :)

nej, nu ska jag inte sitta och skriva mer här.
kommer kanske något underlägg under dagen/kvällen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar