tisdag 10 februari 2009

malmö, shopping, alexandra

nu har jag, alexandra, jimmy och joakim kommit hem från malmö.
jag är så sjukt trött så jag knappt vet vart jag ska ta vägen.
vi kom iallafall in till malmö lite över 10 imorse.
efter vi lämnat av grabbarna så körde vi till mobilia.
det började med en frukost på esspreso house, mums.
sen gick vi in på lagerhause, där jag köpte saker för 157kr.
köpte bla. bordstabletter, kökshandduk, en söt väska och en lite shampohylla.
efter vi varit där så gick vi till hm där jag handlade för 201,50kr. haha.
jag köpte dock bara shampo sen så fick alexandra en mascara och ansiktsmask av mig.
efter vi varit på mobilia så begav vi oss till jägersro, dock så handlade jag inget där.
vi var bara inom telenor och pratade med dem eftersom alex mobil är keff.
när vi var klara där så körde vi vidare till gina tricot, där blev jag lite fattig.
handlade kläder för 614kr och sen gick jag inom t-shirt store
och handlade en t-shirt till jim. har ni varit där någon gång?
de har världens snyggaste t-shirtar! kostar dock runt 300kr/st.
ja, jag kände mig lite pank efter det men inte fan var jag färdig med shoppandet, nej nej!
vi åkte till ikea!!! och alla vet att ikea är farligt för ekonomin.
jag handlade för lite mer än 700kr på ikea, hur i helvete lyckas jag?
köpte ett köksbord, tallrikar, skålar och ljus. men det var värt varenda öre.
nu är det dock dags att spara pengarna, inget mer handlande för min del!

jag har iallafall haft en helt underbar dag tillsammans med alex.
så sjukt skönt att ha henne hemma igen,även om det bara är för en vecka.



en väldigt gammal bild på mig och alex

usch, nu blev jag helt hungrig, ska nog ta något att äta.
det verkar som om min kära pojkvän har somnat, nutte!
ska nog också ta och vila lite efter jag ätit, eller ja, vi får se.
uppdaterar kanske senare om jag orkar, är grymt trött som sagt!


en trött sarah och en väldigt trött jimmy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar