måndag 2 februari 2009

måndag

yatta! om några timmar smäller det.
då ska jag fortsätta packa och ha mig tillsammans med mor.
hon är så sjukt underbar och hjälper en med en massa saker.
finns det något bättre än föräldrar som finns där för en? tror inte de.
idag så ska JAG få köra lilla lastbilen till tomelilla. det ska bli skoj.

jag är så sjukt glad över hur mycket våra föräldrar hjälper oss.
mamma har gått igenom en massa saker som jag och jim får till lägenheten.
sen så har christer gett oss hans tv :O och den är inte liten direkt.
plus så fick vi hans soffa, mycket snällt tycker jag :)

jag längtar tills man kan börja packa upp sakerna och göra iordning.
det kommer bli så sjukt skoj och underbart.

åh, älskling, detta kommer bli perfekt.
du & jag, vi tillsammans, vi som sambos. underbart <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar