tisdag 3 februari 2009

tisdag

sovmorgon idag och det var gutt.
missade dock bussen med en minut, lite störigt.
men det gick en några minuter efter, så vi tog den.
kom in ca 30 minuter för sent och hans sa att vi kunde ha eget arbete.
och eftersom gemun är den enda lektionen tyckte jag det kände onödigt att åka in.
jim skulle dock ha trummor efter gemun med filip var inte där.
när vi för en gång skull kämpar och verkligen tar oss till skolan så blir allt fail.
så vi satt mer på en buss än vad vi var i skolan :P

när vi kom till tomelilla igen gick vi inom ica och handlade lite.
sen så kom patrik hit en snabb runda, han va här väl i fem minuter :P
sen hämtade ceihagen honom. resten av dagen ska jag bara ta de lugnt.
är riktigt trött + så har jag huvudvärk.

nu ska jag kolla på rita rocks sen ska jag ta något att äta.
5 dagar kvar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar