måndag 8 december 2008

mitt namn

många kanske undrar över varför jag valt just det namnet som jag valt?
och ja, för er som inte hänger med så snackar jag om mitt bloggnamn.
tsumarane är väl inte så vanligt? nej, det är sant.
det kan ju bero på att det är ett japanskt ord, eller ja, det är egentligen ett slangord.
det betyder iallafall tråkigt och jag har ingen aning om varför jag valde det.
jag ville egentligen heta nan da yo. som betyder vad vill du. lite roligare.
men eftersom det namnet redan fanns så fick det bli "tråkigt".

än så länge så trivs jag med min nya blogg.
tycker nästan denna sidan är snyggare än den förra jag bloggade på (blogg.se)
och denna sidan krånglar inte lika mycket, iallafall inte som jag märkt ännu.

när det gäller bilder så kommer det inte några idag.
jag sitter hemma hos jim just nu, på hans fars dator och här finns inga bilder.
så bilder kommer inte förrän imorgon så jag är hemma igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar