tisdag 9 december 2008

musik

tänkte ta och skriva ner lite musik jag rekomenderar.
kanske lättast att skriva en lite lista av låtar jag gillar.
kolla gärna in låtarna på listan, man vet ju aldrig om det finns något som just du gillar.
jag rekomenderar er även att ha ett youtubefönster upp, det underlättar nog :)

- dashboard confesional - stolen
- the red jumpsuit apparatus - your guardian angel
- the recon - would you
- boys like girls - the great escape
- sick puppies - all the same
- angels and airwaves - secret crowds
- secondhand serenade - maybe
- amy macdonald - this is the life
- sister hazel - change your mind
- sky eats airplane - numbers
- sonic youth - superstar
- sr-71 - what a mess
- suede - beautiful ones
- sunrise avenue - fairytale gone bad
- switchfoot - i dare you to move
- vertical horizon - he's everything you want

så, där har ni min lilla lista. jag har egentligen mer att rekomendera.
jag tycker dock att detta får räcka, tror inte ens det är många som kommer kolla in det.

bai bai~
(^- ^)/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar