måndag 15 december 2008

sista skolveckan

detta är sista skolveckan detta året. gud vad skönt.
jag är så grymt skoltrött att jag skulle kunna spy på den.
denna veckan känns dock väldigt onödig.
3 av mina lärare är sjuka hela veckan så en massa lektioner försvinner.
sen så har vi även inte fått någon ny engelsklärare. härligt rektorn!

så här ser veckan ut:
- måndag: konsert kl 19 (vår religion var tydligen inställd)
- tisdag: gehör & musiklära (börjar 13:30 och slutar 14:40)
- onsdag: ensemble (börjar 8:00 slutar 9:15)
har egentligen också digitalt foto men vägrar att sitta i skolan från 9:15 till 13:30.
torsdag: kör, datakunskap (börjar 10:25 har kör till ca 12:00.
sen har jag rast fram till 14:55 då datakunskapen börjar. sen slutar jag 16:10)
- fredag: AVSLUTNING!

ser ni hur menningslös vecka jag har?
min svensk/mattelärare är sjuk. min sånglärare är sjuk och ljudtekninkläraren.
så kul det är när det blir så här, man tappar suget att ens ta bussen/tåget in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar