måndag 15 december 2008

skola & tandläkare

jag orkade inte gå upp 7:20 idag och det gjorde inte jim heller.
så vi sov vidare till 10:40. vi missade alltså vår första lektion. fy på oss.
men det var riktigt skönt att få sova ut, med tanken på ur min helg sett ut.
jag har bara jobbat, tvättat, tvättat täcken som katten pissat ner osv.

nu sitter jag iallafall i skolan. har varit här sen ca 12.
fast klassen har möte just nu. jag har varit hos tandläkaren och nu hittar jag inte dem.
eller ja, jag har inte ens letat, det orkar jag fan inte haha.

det gick iallafall bra hos tandläkaren.
jag va där i ca 5 minuter. vi skulle bara kolla hur mycket natttandställningen hjälpt.
mina tänder ser riktigt fina ut sa hon, trevligt att höra :)
ska dit där igen om 6 månader. jippi!
för er som inte vet så har jag fruktansvärd tandläkarskräck,
så jag är glad ju längre tid det tar innan jag kommer dit igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar