torsdag 22 januari 2009

gårdagens skoldag och innan ug

ja, jag tänkte skriva när jag kom hem men orkade inte.
jag och jim var väldigt trött och somnade nästan direkt.

skolan igår var iallafall helt ok.
vi skulle egentligen sluta runt halv fem.
men eftersom vi har världens bästa fredrik så slutade vi kvart över tre.
så jag och jim gick till snuggles och fikade. dock blev det en kort fika.
jim somnade i fotöljen haha. jag satt och läste bok. hihi.
sen efter 20 minuter så kom emma dit och då satt vi och pratade en massa.
den kvinnan är sjukt underbar, jag tycker att vi ska umgås mycket mer :)
vi satt även och skrattade åt jimmy som gungade huvudet fram och tillbaka när han sov.
efter vi suttit på snuggles i kanske en timme så gick vi till skolan.
vi kom på att jim glömt sin gitarr. min duktiga pojke :3
sån tur var så var collmo kvar nere på estet och kom och lämnade den. HEJA COLLMO.
sen begav vi oss till öp-grillen för emma var hungrig och hon är tossid i pommes.
så satt vi där i kanske 40 minuter sen gick vi till ug.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar