torsdag 22 januari 2009

ug

vi gick till ug ungefär vid sex tiden. då öppenscen börjar.
vi satte oss i de bekväma stolarna och tog det lugnt.
jag var riktigt trött igår tack vare att vi fick för oss att stanna upp kvart över tre på natten.
peter, staffan och någon random snubbe började spela.
de spelade everlong med foo fighters, det lät bra. jag gillar peters röst.
sen kom peter ner och pratade med jim och joakim, han är älskar dem :P
så vi gav han en massa visitkort som han delade ut sen under kvällen.
sen gick peter upp på scen igen och välkomnade alla osv.
han sa även "och ikväll är här ett riktigt grymt band som ni inte får missa. the recon!
och under kvällen kommer jag dela ut kort som är från the recon
där det står en länk som leder er till en sida
där ni kan ladda ner deras senaste singel. generöst band"

sen var det dags för grabbarna att gå upp på scen.
de sjöng först deras nyskrivna låt forgotten. åh, den är så bra.
sen sjöng de would you som är en av mina favoriter.
även emma älskar den låten så vi var lyckliga :)

jag filmade medans de spelade och emma var en ängel som fotade.
så vi kommer få en massa bra bilder på grabbarna sen.
och videosen kommer kanske komma upp senare.
har inte kollat på dem än så jag vet inte hur ljudet är eller något.

ja, sen när de spelat klart åkte vi hem.
ceihagen var en ängel och körde oss.
och när vi kom hem så somnade jag och jim nästan direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar