torsdag 22 januari 2009

skola

ja, snart (11:50) är det dags att bege sig till skolan. jag längtar så.
jag är redan skoltrött. det är sjukt.
och jag är så trött på vår skola, den är så sjukt kass.

idag har jag iallafall bara 3 lektioner.
kören är inställd för min del.
vi ska ha någon uppsjungning så vi har ingen kör på några veckor. sweet!
så idag har jag bara piano, svenska och datorkunskap.

mina nya pianolärare är sjuktrolig.
han är även min mentor och sånglärare.
träffade han för första gången igår och han är så jävla rolig.
hoppas bara jag kommer klara av att sjunga inför honom. det trot jag knappats.
men man får iallafall testa. ska ändå inte ha sång förrän om fyra veckor.

nej, nu ska jag inte sitta här och skriva fler inlägg.
nu ska jag göra något annat. vet dock inte vad. höhö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar