söndag 18 januari 2009

home sweet home

mja, jag skulle hellre vilja stanna kvar hos jimmy.
har haft en jättemysig helg med älsklingen.
vi har bara tagit det lugnt, myst och umgåtts, underbart.

jag blev hämtad av uffe vid halv sex tiden.
det menades med att jag skulle köra. jippi.
jag körde till sjöbo där vi hämtade upp evelina och sen hem.
så resan blev tomelilla-sjöbo-skurup-tingbacken.
ohja jag äger på att köra.varför har inte jag körkort egentligen?
jag hatar att köra till och från sjöbo, jävla rälig väg men jag gjorde det ändå!

nu sitter jag hemma och saknar jim som vanligt.
hoppas han är frisk till imorgon, pallar inte att vara ifrån han mycket mer.
det räcker att jag var sjuk i 5 dagar och sen nu så börjar han bli kass. illa.

nej, nu ska jag göra något vettigt,
som att levla upp min priest till 80.
BARA FYRA BARS KVAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar