måndag 19 januari 2009

älskling för hela slanten

vi slutade tidigare idag och det var riktigt nice.
hade bara sceniskt musikprojekt idag och det var soft som fan.
vi i musikgruppen kollade igenom manuset och kom fram till vilka låtar vi skulle ha.
vi kom även fram till vart låtarna ska ligga och vem som ska skriva dem.
jag, jim och kelly ska skriva en lite melodi. temat är kärlek. så det ska bli kul.

påtal om jim så har jag nog smittat honom.
stackaren har varit hemma idag med magont och huvudvärk.
snäll som jag är så åker jag inom skurup där mamma lämnade saker
och sen tog nästa tåg till tomelilla. jag hade frans och emma som sällskap. kärlek till er!
när tåget kom till ystad så hoppade collmo på,
världens bästa lärare. så det blev trevligt sällskap.

ja, som sagt så befinner jag mig i tomelilla, hemma hos jim.
jag älskar den människan över allt annat.
dock så är det mycket dåliga saker som händer nu.
men älskling, en sak ska du veta,
och det är att jag alltid kommer finnas vid din sida. du är mitt allt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar