onsdag 7 januari 2009

så ligger det till

jag bloggar inte så värst mycket för jag har inget att skriva.
det händer inte så värst mycket just nu, eller jo en del.
men jag orkar inte skriva. kommer nog bli mer sen till helgen eller nästa vecka.

en lite update nu då. vad har hänt?
joakim har flyttat hit. han mellanlandar här tills alexandra kommer hem.
det har varit värsta snöovädret i tomelilla, lite mys faktiskt.
sen har det nog inte hänt så mycket mer haha.

fick ett sms av lisa för en stund sen. hon undrar om jag ska med på utgång på fredag.
jag är lite sugen på det. det enda problemet är skjuss.
får se om även jim och joakim är sugen att gå ut.
fst sen vet man ju aldrig hur man känner sig på fredag.
just nu så är jag sugen på att dra ut, men kanske inte på fredag?
aja, det återstår att se.

jag har inte så mycket mer att skriva. så intressant är jag.
nu ska jag spela wow =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar