lördag 7 februari 2009

lördag

jag är lite smått ledsen eftersom jag glömt mitt smink i skolan.
det ligger i mitt skåp och ropar på mig haha
nej, jag överlever utan mitt smink, bra att hyn får andas.
idag så kommer mona hit, det var längesen man träffade henne.
vet dock inte vad vi ska göra, bara umgås och ha det trevligt.
blir kanske också kycklinggryta till middag, ingen gör så god gryta som mona.
usch, detta snackat om mat får mig att bli hungrig.

imorgon så kommer alexandra hem, fy fan vad det ska bli skönt.
dock så stannar hon bara hemma i en vecka men det ska bli skoj ändå.
vi kommer ha en rolig vecka framför oss :)

1 kommentar:

  1. Hur kommer det sig att du har sminket med till skolan? haha. inte kul att glömma där;P.. Jo, filmen var sjukt läskig. Jag tyckte faktiskt den var bra, eftersom där va en riktig story. Klart sevärd:D

    SvaraRadera