fredag 6 februari 2009

fredag

skolan idag var så otroligt tråkig, förutom sista lektionen.
dagen började med idrott klockan åtta på morgonen.
ja, fy sjotton vad man är pigg på att springa och ha sig då.
vår lärare fick också för sig att vi skulle få välja dagens aktivitet.
vi valde då basket och fotboll, vet ni vad han gör då?
jojomensan, han plockar fram bandy saker och mjuka bollar.
vad hände med att "ni elever får bestämma dagens lektion"
efter ca 50 minuter aktiv idrott så dog jag lite inombords.
han ville att vi skulle springa och dribbla med bandybollar och fotbollar.
jag gick till gymmet istället och tränade lite där.
cyklade i 10 minuter, i km blev det ca 5.5. duktigt av mig.
sen så gjorde jag lite sit-ups och rygglyft sen dog jag.

engelskan gick väldigt fort eftersom vi inte hade en lärare.
satt och pratade en massa med charlie, jimmy och catrin, sjukt skoj.
jag - men vafan, det är piece of cake
charlie - det är en bit av en kaka.
haha, hans kommentarer är klockrena :P

sen hade jag inte lektion på ca 2-3 timmar efter det.
jag, elvira och tova låg i datasalen och hade trevligt.
de är för jävla härliga och samtalsämnena man har med dem är bäst.
vi snackade snoppar, sex och om vissa människor, skoj som fan :P

på svenskan skulle vi debattera mot varandra.
det var väldigt tråkigt i början men
när jag skulle debattera med tova var det grymt skoj.
hon började snacka om att hon tycker om att klappa gäss osv. :P
sen när jag kom och skulle snacka med catrin, jimmy och oskar var det också skoj.
sen var dagen äntligen över...men inte kom jag hem för det.

jim, joakim och jimmy skulle repa så jag var inte hemma förrän vid halv fem.
satte igång ett avsnitt devil beside you, älskar den serien.
sen somnade jag och vaknade för en stund sen.

ja, här har ni min dag på ett ungefär, finns annat som hänt
men orkar inte skriva mer nu, ni får nöja er.

1 kommentar:

  1. Jag gör jättegärna design åt dig, tycker det är skitkul. Dock inte alltid det blir så bra, haha

    SvaraRadera