torsdag 5 februari 2009

torsdag

skoldagen idag gick förvånat snabbt :O
datakunskapen var sjukt rolig.
kollade upp mitt betyg på alla uppgifter jag lämnat in,
har det högsta betyget man kan få på allt hihi.
lämnade även in två nya uppgifter idag, känner mig lite duktig.

det var ju konsert idag nere på estet.
innan konserten så fixade vi med ljudet och jag var duktig och hjälpte till.
det var jättemånga som sket i det, dålig stil.
allt kom iordning till slut, efter många om och men.

konserten var hyfsat bra.
ibland så var gitarrerna och basen för hög
och sången lät nästa inget i mellan åt.

efter konserten så roddade vi.
jag och jim hjälpte till, vad duktiga vi var!
sen så fick vi skjuss hem av collmo, han är snäll.
väldigt trevlig bilresa med en massa snackade.
collmo är den roligaste läraren som finns, no doubt!

nu ska jag nog in och ta en snabb dusch och äta lite.
så det blir inga fler uppdateringar idag, ni får nöja er med detta inlägget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar